Kuchyni lze stručně popsat jako pracoviště a zčásti také jako ideální prostředí pro posezení s našimi hosty. Jen si představte, že k vám dorazí neplánovaná návštěva, a jelikož nemáte nachystané žádné občerstvení, navrhnete jí, aby s vámi strávila jistý čas v kuchyni, než nachystáte něco k snědku. Mezitím se uvaří voda na čaj nebo zdravé ájurvédské kafe a nakonec zjistíte, že si vystačíte s posezením v kuchyni, aniž byste se přesouvali do obýváku. Kuchyni bychom tedy měli vnímat jako praktické a zároveň esteticky přijatelné místo, kam se budeme uchylovat rádi, a kde nás to bude bavit. To je také důvodem, proč zvát před výstavbou nové kuchyně do bytu bytového designéra a pracovníka kuchyňského studia, s nímž prokonzultujeme možné i nemožné varianty řešení kuchyní a nakonec se společně dobereme ke kýženému výsledku.
Práce kuchyňských studií se tedy opírá především o zákaznický zájem a ten v současné době častokrát vychází z vyhledávání služeb na Internetu. Dejme tomu, že máte v bytě starou kuchyňskou linku a rádi byste konečně využívali moderního a praktičtějšího pracovního zázemí, a tak si zadáte do vyhledávače Google klíčová slova „kuchyňské studio Olomouc“.
Očekáváte, že vám vyhledávač zobrazí relevantní výsledky a mezi nimi si zvolíte vhodného partnera pro vaši zakázku. Ano, takto to skutečně může fungovat, tedy v ideálním případě, pokud máte dobře ošetřenou strategii SEO a například jste si zvolili příslušnou PPC reklamu v Olomouci. Ta se stará o to, abyste byli při vyhledávání na předních pozicích, a máte-li zavedenou firmu s dobrými zákaznickými referencemi, zájemce o novou kuchyni si prohlédne váš web a zaujme-li jej, pak je docela pravděpodobné, že se s vámi spojí. PPC reklama v Českých Budějovicích je důležitý a dalo by se říci, že přímo strategický nástroj SEO, a je potřebný nejen při realizaci kuchyní, ale v mnoha dalších oborech služeb či výroby a prodeje zboží.